- -Κώδικας Δεοντολογίας του Ν.4224/2013
- -Διαδικασία Επίλυσης Καθυστερήσεων (ΔΕΚ)
- -Σχετικά Έντυπα
- -Θεσμικό Πλαίσιο
- -Φορείς για τη παροχή συμβουλευτικής συνδρομής στους δανειολήπτες
Κάθε ενδιαφερόμενος δανειολήπτης δύναται να αναζητήσει συμβουλές σχετικά με τον Κώδικα Δεοντολογίας από εξουσιοδοτημένους φορείς στα πλαίσια του Ν. 4224/2013 και της λοιπής σχετικής κείμενης νομοθεσίας. Ενδεικτικά τέτοιοι φορείς είναι:
• Ο Συνήγορος του Πολίτη ( Χατζηγιάννη Μέξη 5 Τ.Κ. 115 28, Αθήνα, τηλ. Επικοινωνίας 213 1306600, ηλεκτρονική διεύθυνση www.synigoros.gr)
• Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Λ. Αλεξάνδρας 144 ΤΚ. 11471 Αθήνα, τηλ. επικοινωνίας 210 6460862, ηλεκτρονική διεύθυνση www.synigoroskatanaloti.gr
• Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, Πλατεία Κάνιγγος ΤΚ. 10181 Αθήνα, τηλ. επικοινωνίας 1520, ηλεκτρονική διεύθυνση www.efpolis.gr
• το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών. Βασ. Ηρακλείου 32 ΤΚ 54624 Θεσσαλονίκη, τηλ. επικοινωνίας 2310 233333, 2310 269449, ηλεκτρονική διεύθυνση www.kepka.org
• το Ινστιτούτο Καταναλωτών, 3ης Σεπτεμβρίου 13 Αθήνα 104 32, τηλέφωνο επικοινωνίας 210 36.32.443, ηλεκτρονική διεύθυνση www.inka.gr
• οι κατά τόπους Ενώσεις Καταναλωτών και Δανειοληπτών